torsdag 22. september 2016

2 dager med extrem opprydding!!!;o) Klar for nye leveringer!!!;o) Har levert 2 fulle bil-lass til Norsk nødhjelp som holder til ved rundkjøringa til Åsgårdstrand, og i går var jeg så heldig å treffe ei ung flott jente som jobber der. Hu ble kjempeglad for alt av telt, soveposer, bestikk, kjeler og div, og kunne fortelle at hu nettop var kommet hjem fra en tur i Albania. Der hadde de selv levert det de selv hadde tatt imot på mottaket til et yderst fattig folkeslag. Hu kunne videre fortelle at de leverte nødpakker til familier og hadde starta en gratis barnehage der nede. Jeg holder en knapp på Norsk nødhjelp. De er seriøse og leverer med samme hånd som mottar, uten mellomledd!!!!;o) Jeg leverer alltid brukbare ting til dem når jeg gjør storoppryddinger, og i dag kunne jeg putte 11 sekker med klær i mottakscontaineren dems. Videre ønsker jeg å formidle at de ønsker seg ULL, MADRASSER, SENGETØY OG ALT AV VARME TEPPER OG DYNER!!!!;o) Rydd i skapene folkens og gi til folk som fryser. Da blir du litt extra varm i vinter sjøl og får det extra godt når du tenker på hvor bra du egentlig har det!!!!;o) ELLERS: VELKOMMEN TIL EN HYGGELIG HANDEL I RYDDIG BUTIKK!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar