onsdag 14. mars 2018

Ny dag, nye muligheter!!!!;o) Sola skinner og alt er bare velstand i kongeriket Norge!!!;o)

Momsen er betalt og første forskuddskatt er betalt, så da er det bare å stå på fremover jobbe inn til det dagelige brød!!!!;o) Begynte så smått å rydde litt igjen i butikken i går, og får se hvor sola driver meg i dag!!!!;o) Det er mye forskjellig i butikken nå, og ganske fullt igjen!!!! Det går aldri en dag uten at noe leveres!!!;o) Siden det har vært så lang vinter, regner jeg med at det blir kaotiske tilstander nå på vårparten, når alle skal rydde samtidig. Jeg får ikke tatt imot alt i min lille butikk, men plukker ut det jeg tror jeg får solgt. Velkommen med leveringer og til EN HYGGELIG HANDEL!!!!!;o) Jeg er forstatt HÆRLIG OG BILLIG, som det så pent stod om meg i Tønsberg blad for noen år siden!!!!;o) VELKOMMEN!!!!! Hilsen Dronninga av SØPPEL!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar