tirsdag 15. mai 2018

I morra stenger jeg kl.14.00!!!;o) Antar at andre også har annet å gjøre på denne tid med sykkelritt i Horten og 17.mai og greier!!!!;o)

Det har desverre ikke blitt no bilder fra gjenbruksbutikken den siste tiden. Det er forde jeg faktisk ikke kommer ombord på nett gjennom min datamaskin!!!!;o) Har tatt plenty fantastiske bilder av alt jeg har fått inn, og det meste er vel igrunn solgt når jeg nå skriver detta, men det strømmer inn og ut i et deilig tempo om dagen, så jeg har ikke hatt særlig tid til annet enn å jobbe og være mamma og gartner og vaskehjelp og alt det der...;o) I morra stenger jeg kl 14.00, men så er butikken åpen 18. og 19. altså fredag og lørdag, også er det vanlige åpningstider fra tirsdag 22. igjen!!!;o) Takk til alle dere som gjør butikken til et levende sted med dere selv og alt som kan gjenbrukes!!!!;o) Jeg ønsker alle en flott dag med feiring av den Norske grunnloven, uansett hvordan du velger å bruke dagen!!!! HURRA; HURRA; HURRA!!!!!!!;o) Norke gode klemmer fra Dronninga av SØPPEL!!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar