torsdag 7. juni 2018

Heisann folkens!!!!;o)

Jeg er fortsatt ikke på nett så jeg får lagt ut bilder, men for min del betyr ikke det så mye;o) Etter jobb disse varme uker, så har jeg mer enn nok med å kjøle ned huet mitt enn å sitte på dataen. Det er for varmt og det er for lyst for en stakkars nordmann...dame...jente... Det kommer inn nytt hver dag og det har blitt et vanvittig rot i butikken denne tiden, for en har jo jaggu nok med å klare seg gjennom dagen uten å svime av!!!;o) I dag har jeg rydda opp hele uteområdet, og begynt så smått på bakrommet før sola stod rett inn og hjernen slutta og fungere;o) Det er tipp topp pent og unormalt ryddig i 2. etg, og det kan jeg takke min fantastiske datter Elena for!!! Hu brukte fridagen sin fra skolen til å hjelpe morra si, og det er en god stund siden det var sååå fiiint der oppe i klær, sko, duker, gardiner, barneleker og bøker!!!!;o) På slutten av dagen kom 3 flotte gutter til unnsetting og hjalp til å bære ned flere 100 kg med bøker og div, og det satte vi enormt pris på!!!!;o) HURRA for datra mi og guttane som hjalp oss!!!!;o) Jeg tar jo ikke imot skiutstyr og skøyter på denna tiden, men TRESKI er det lov å levere!!! Dette fordi jeg kjenner noen som kjenner en fyr som lager noe av dem!!!!;o) ALTSÅ: JA TIL TRESKI, men IKKE annet vitergreier!!!!;o) VELKOMMEN for handel og leveringer!!!!!;o) Om du spør meg om noe sent på dagen, så vent et lite minutt, så kommer det svar!!! Hjernen min må bare oppdateres først!!!!;o) VARME SOMMERKLEMMER OG GODT HUMØR SÅ LANGT DET LAR SEG GJØRE:::Hilsen DRONNINGA AV SØPPEL!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar