tirsdag 16. oktober 2018

Samler og antikkbørsen er nå i salg i de fleste butikker og narvesenkiosker!!!!;o) Bladet i seg selv er jo et "must" for alle som liker å handle brukt, eller som ønsker å vite hva saker og ting evt er verdt, som du ønsker å selge, eller bare lurer litt på;o) Der kan du også sende inn ønsker om hva du søker, -om du mangler noe i samlingen din, har knust et glass i samlingen din eller annet;o) Selv abonnerer jeg på bladet både for meg selv og butikken, og også for min kjæreste ansatte Mette ;o) Med dette bladet ser vi litt hva som er i vinden og evt hva ting er solgt på auksjon for. MEN som det alltid hendvendes til i bladet; INGENTING ER VERDT MERE ENN FOLK GIDDER Å BETALE!!!!;O) Siden jeg IKKE kom med i boligannonsene i Tønsberg blad forrige uke, så regner jeg vel med at det kommer et bilag om butikken i morgen?!!!;o) Hvem vet? Morgendagen vil vise!!!!!;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar