tirsdag 18. desember 2018

Har glemt å ta bilder, men på tross av roligere arbeidsdager på gjenvinningstasjonen, er det aldri en dag uten leveringer etter folk som flytter, eller rydder til jul;o)

I går fikk jeg inn en fantastisk taklampe, laget på en propell fra flyfabrikken i Horten i sin tid. Det elektriske må du fixe selv, men selve det historiske kunstverket er å få kjøpt hos meg;o) Den veier endel kilo, så en liten krok i et gipstak er ikke å anbefale!!!;o) Senere på dagen fikk jeg inn ca 40 par med helt nye sko i esker. Det er myke "tresko" med vernetupp og andre kanskje litt typiske arbeidsko til bruk i helsevesen eller andre steder en går mye?!!!;o) Hva vet vel jeg, det er du som velger og bestemmer selv;o) De er i alt fra str 36-45, så litt for både mann og dame der altså. Fine julegaver til seg selv eller andre. Jeg tar 100 kr paret for disse. Ellers ganske rotete og fint i butikken, merker at det nærmer seg jul nå og gleder meg til late fridager i pysjamas med tegnefilmer og radio!!!!;o)
VELKOMMEN!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar