fredag 18. januar 2019

Rolig liv på gjenbruket om dagene med glatt føre og litt tegneserielesning, da er det oppkvikkende med besøk av selveste Evensen som i går tok fatt på et byggeprosjekt sammen med meg!!!!;o) Vi testa ut en FANTASTISK enkel og flott grill til den nette sum av 500 kr i innkjøpspris fra butikk;o) Den var utstyrt med DVD-film ang bruk, og tok oss ca en HALV TIME å sette sammen, og få fjærna plastfilm fra delene. Ole jubla med tommel opp, mens jeg tror Evensen og Tande her trygt kan belønne oppfinnelsen med terningkast 1 i både bruk og oppsett!!!!;o) En ting er SIKKERT!!!...Det lages mye rart!!!;o) ;o) ;o)












Også fikk jeg inn denne plakaten i går også da, WHAT\s ON A MANS MIND!!!;o) Den hadde jeg på veggen min på folkehøyskolen;o) Artig sak;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar