fredag 1. februar 2019

Ja, og nå skulle jeg jo ha lagt ut mange bilder fra butikken...men jeg dro tidligere fra jobb, pga lite-mot ingen, kunder og glemte min telefon som står på oppladning.....

Nå er jeg sååå innmari støl i hofter og rygg etter måking av snø!!!! Kan det ikke være så snillt å slutte nå, få ca 4-5 minus og sol. DET er vinter jeg liker!!!;o) Satt 1,5 time i butikken uten kunder, så stengte litt tidligere i dag...og var glad jeg kom helskinna gjennom Adalsvegen, der en fyr var kjørt ut med varebil og var iferd med bergingsbilen...Var vanskelig å se vegen siden alt var hvitt og overskyet, men takket være brøytepinnene fikk jeg i lav fart kommet meg trygt hjem......hvor jeg atter en gang har måka nå...
Jeg ELSKER våres 4 årstider i Norge, men nå får moder NATUR la oss få hvile kroppene våres litt!!??!!;o) Regner med en runde til her sent i kveld, etter brøytebilen....så håper jeg av hele mitt hjerte at det roer seg med nedfall av snø opp mot morgendagen... I morgen er det LØRDAG!!!!!;o) Håper vi sees!!!!;o) Hilsen Dronninga av snø!!!!/ Søppel!!!!!;o) ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar