fredag 24. mai 2019

Masse tanker i hodet mitt ved ukens slutt!!!;o)....

Jo, jeg møter jo så mange mennesker fra så mange forskjellige hjem, bakgrunn, oppvekst, kultur og religion i jobben min. Det synes jeg er kjempekult!!!!;O)
Denne uken måtte jeg dessverre fortelle noen at de ikke er ønsket på gjenbruket  forde dem stjeler. Det synes jeg er trist, og utrolig unødvendig. Om jeg smiler til deg og du viser fingeren tilbake, ja, så gidder ikke jeg å ha deg i mitt liv. Det må da være åpenbart.  Litt videre: Nå er det jo Ramadan i mange muslimske hjem, og for de som kjenner meg er jeg totalt blottet for å ha religiøs tilknytting til annet i livet enn at jeg synes det er viktig å være ganske grei;o)  I dag hadde jeg som fast vakker kunde, en kvinne som har ramadan. Hun kommer fra et land, der de er oppvokst med å PRUTE!!!;o) Jeg pleier å være litt lei av slikt, derfor ganske streng etterhvert, men i dag brast jeg i LATTER!!!!....;o) Jodda, en sulten kvinne fikk i dag lov å prute!!!!;o) Hu lo godt hu også!!!!;o) Og slik ER DET FAKTISK!!!! Når du blir kjent med folk på tvers av land, kultur og religion, så kan man le sammen om man mener totalt forskjellige ting i hverdagslivet!!!!;o) Jeg LIKER at vi er forskjellige, så lenge det er RESPEKT mellom oss. Det gjør livet mye mere nyansert!!!!;o) Jeg ville HATA å møte en så intens dame som meg selv. Vi hadde aldri blitt venner!!!!;o) Religion eller ikke!!!!;o) MAKE LOVE; NOT WAR!!!!!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar