søndag 22. desember 2019

Da ringes julen snart inn, og en får håpe freden senker seg over dette lange landet!!!;o) Et hissig virus, rota det til endel for planene mine i førjulstiden, men takket være Mette har det meste gått på stell alikevel, og jeg kunne ikke vært henne foruten!!!!;o) ;o) ;o) Det som ikke har blitt gjort, det blir ikke gjort og ferdig med den saken, for nå er butikken STENG I HELE JULEUKA!!!!!;o) Det innebærer også lille julaften, for da skal vi rundt med gaver, kort og tenne lys på kirkegården. Nå er det en GOD OG DEILIG JULEFERIE Å SE INN I!!!!!;o) ;o) ;o)

BUTIKKEN ER ÅPEN MANDAG 30. desember. Alt annet er STENGT OG JULEFERIE!!!!!;o)
Håper folk viser hensyn, skikk og bruk. Det skal IKKE SETTES SAKER UTENFOR BUTIKKEN I VÅR FERIE!!!! Takk til alle som respekterer dette, og til dere som IKKE gjør det: Dere er på video.

Ellers vil jeg takke FRA HJERTET MITT, alle dere som bruker butikken!!!!;o) Dere som leverer saker som jeg kan få solgt, og dere som handler det dere trenger eller sparer på!!!!;o) UTEN DERE SÅ VAR DET INGEN BUTIKK PÅ SKOPPUM!!!!!;o) Vi stuper inn i et nytt år, 2020...om noen ganske få dager, og jeg krysser fingrene for at butikken fortsatt skal være økonomisk levedyktig, og like trivelig å besøke i ens ærend!!!!;o)
VELKOMMEN TILBAKE 30.desember. ELLER I 2020!!!!;o)

HJERTELIG HILSEN FRA DRONNINGA AV SØPPEL OG HENNES UUNVÆRLIGE MEDARBEIDER METTE!!!!;O)


GOOOD JUL OG GODT NYTT ÅR GODTFOLK!!!!!!!;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar