torsdag 23. januar 2020

En meget hyggelig venn av meg har leid Storgata 50 til og med mandag!!!;o) Han har ryddet i tingene sine og vil ha åpent for å selge dette frem til og med mandag, INKLUSIVT SØNDAG!!!;o) Han har åpent fra 11-18 hver dag disse dagene, så ta turen innom da vel!!!;o) Jeg tror han skulle stå naken, så det er vel uansett verdt en titt!!!!;o) ;o) ;o)

Selv har jeg i dag ryddet og støvsugd bak og under disken i egen butikk!!!;o) Det tok 6.5 time det, og der var skrot og møkk nok til å fylle en god søplesekk med doble par med enkle tøfler og div annet skrot!!!;o) Jaggu godt å få litt orden der også!!!;o) Det er rolige dager på gjenvinningstasjonen om dagene nå, men på tross av opprydding er det fortsatt myyyye forskjellig og spennende å finne!!! DET ser jeg også på kundene mine, for de koser seg og bruker lang tid for å få oversikt!!!;o) Selv trives jeg svært godt slik det er nå, og kanskje vil det denne perioden ta MER enn 4 dager før det igjen er overfyllt....noe som er heeeelt greit!!!;o) VELKOMMEN PÅ SKATTEJAKT!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar