onsdag 12. august 2020

Kjære alle kunder. Folk som har levert ting som jeg har kunnet selge, og alle dere som gråter nå fordi jeg skal legge ned....

I DAG VAR SISTE...JEG MENER SISTE DAGEN SOM DET VAR ÅPENT I Tandes gjenbruksbutikk!!!!;o) Det var fint, melankolsk, og gledelig med dem som kom bare for å ønske meg LYKKE TIL VIDERE!!!;o)

Takk til Norsk Nødhjelp for bra opprydding og henting av klær, og takk for alle dere som har hatt en hyggelig tid med Mette og meg igjennom disse årene!!!!;o)

I MORGEN ER DET STENGT!!!

DET ER " NO MORE" ....

Jeg bare ELSKER alle dere som har fulgt meg igjennom alle disse årene!!!!!;o)
'

1000 hundremillioner tusen takk for at dere har ELSKET butikken og TAKK for at jeg blir savnet....for da VET jeg at jeg har gjort en BRA jobb, utenom å ta imot og selge!!!;o)

JEG ELSKER DERE ALLE!!!!;o) Masse Kjærlighet og gode ønsker for alle, ---videre på deres veg!!!;o)

Hilsen Elisabeth Tande,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar