søndag 15. april 2012

Kjære godtfolk!!!;o)

Jeg er sååå glad for alle flotte saker som leveres til butikken, og tar nesten alltid imot med takk og smil!!!;o)
 Det er IKKE greit å sette fra seg en haug med usorterte kasser på utsiden av butikken uten å ha spurt først.
Jeg er selv forpliktet til å holde det pent og ryddig på utsiden av butikken og ønsker respekt fra folk for det.
De fleste har tenkt igjennom hva som kan brukes av andre og har sortert på forhånd, jeg kan IKKE ta imot hele flyttelass av usorterte saker til min lille butikk, det har jeg ikke plass eller krefter til, for det er MANGE leveringer hver dag.
Håper jeg respekteres for den jobben jeg gjør og slipper å oppleve for mye av slikt i fremtiden.
Ønsker alle alt vel, og velkommen til både levering og handel, dette fixer vi i enighet og felleskap!!!;o)
God varm klem fra gjenbruksTande!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar