tirsdag 5. november 2013

Fredag og lørdag gikk med posesalg, men det kan du neppe se om du tar turen innom!!!;o) Jeg gjør det gjerne igjen, men da må jeg gjøre det litt mer gjennomtenkt!!!;o) Lørdag strømma det på med vanvittig flotte varer mens jeg pakket som en gal for mange kunder på en gang, dette førte til at jeg en stund stod og solgte 1000 lapper for en 50-lapp, og fikk etterhvert lukket døren til leveringsrommet. Greit o værra kuul, men her var jeg rett og slett litt idiot en stund!!!;o) Mye flott i butikken, selv om en god del ble solgt i går. Håper noen forbarmer seg over disse flotte møblene, og at de får et godt hjem!!!;o) Mye av varene kom fra et eldre par som har vært mye ute og reist i livet...da er det ofte mye flott!!!;o) Velkommen!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar