mandag 5. mars 2018

Hjelp, nå er det årsmoms igjen!!!!!

Har spart opp til momsen igjennom 2017, men pga dårlig salg og lite kunder i vinterkulda har jeg vært nødt å låne fra sparekontoen til lønn og regninger. Siden jeg ikke har den helt store kontakten med de høyere makter ber jeg folk, gamle og nye kunder om å bruke butikken min godt denne siste uka før regningen til staten skal betales!!!!;o) Du skal såvisst ikke handle ting du ikke trenger, men kom oppom, bruk butikken min og kanskje finner du noe du har brukt for eller blir glad i?!!!;o) Vi venter på vår og sol!!!! Og jeg tror neppe vinteren har vårt så mørk og lang som i år på veeeldig lenge. Dette påvirker vårt nordiske humør og handlelyst, interessen for nyskapning og utfoldelser. Det rammer heldigvis (uten å ønske noen ned av den grunn) ikke bare min lille rare gjenbruksbutikk, men også andre forretninger og spisesteder sliter. Alt retter seg når sola og våren står opp, men nå har jeg altså en liten bønn/appell til alle som vil hjelpe til og bidra med sitt i en litt vanskelig tid!!!!;o) Ønsker alle nye og gamle kunder HJERTELIG VELKOMMEN!!!!!!!!;o) Her er ingen kjøpepress, men finner du noe du har brukt for, så kjøp det heller her enn på de store kommersielle gjenbruksbutikkene!!!!;o) Inntekten går til et fantastisk godt formål. Den holder liv i en liten familie på 3 og er vår eneste inntekt + som biinntekt for min eneste og beste ansatte og hennes familie!!!!;o) Det er jo et supert formål å være med om å støtte vel?!!!!;o) Velkommen og GOD VARM KLEM fra Dronninga av SØPPEL!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar