tirsdag 21. august 2018

Og slik så en ryddig butikk ut på lørdag!!!;o) Siden vi får så selebert besøk på onsdag, så har vi selvsagt lagt til side en del godbiter som forteller litt om hva som faktisk kommer inn i butikken her på gjenbrukstasjonen. Jeg håper jo selvfølgelig å bli litt bedre kjent gjennom reportasjen i Samler og Antikkbørsen, så her har vi lagt oss i sælene for å gjøre onsdagen til en spennende dag både for repporter og kunder!!!!;o) De sakene/varene som er litt kule å få avbildet i bladet vil jeg selvsagt ønske å holde på til litt utover dagen, men regner med at disse kan bli med sine nye eiere etter kl.12 på onsdag!!!;o) Ved å nå ut til flere kunder, ønsker jeg å få vise gjenbrukstasjonen på Skoppum fra sin fantastiske side, med gode sorteringsmuligheter for søppel og muligheten for gjenbruket gjennom butikken!!!;o) Med muligheter for flere kunder, så håper jeg selvsagt også at vinterhalvåret ikke blir så hardt denne vinteren. Det er tøfft å drive for seg sjøl, men håper jeg kan klare det i flere år fremover i tid!!!!;o) Klem til alle fra Dronninga av søppel!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar