tirsdag 11. september 2018

Nei, altså..jeg klager ikke, men for mye av alt kan også føles for meget;o) Det er SPRENGFYLLT i butikken nå, så jeg vet nesten ikke opp og ned på alt. På dagens slutt kom det inn masse esker med nye leveringer, og jeg måtte bare se meg nødt til å la dem stå til i morra, for da var futten litt ute av meg rett og slett!!!;o) Jeg ønsker ikke å være utakknemmelig, for jeg lever jo faktisk av at folk er flinke til å levere, men det er for lite plass i butikken til å ta imot alt folk ønsker å gi bort...rett og slett. Prøvde å være litt hard i dag, men så er jo folk så greie og kommer med så fine ting, så da endte det opp med mye jobb jeg ikke helt klarte å ta tak i der og da... Prøver på å ta tidlig kveld her nå, og komme litt tidligere på jobb for å få unna det meste....;o) VELKOMMEN på skattejakt og handel, men håper på begrensa leveringer i dagene som følger så jeg kommer ajour;o) GOD KLEM!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar