fredag 15. februar 2019

MOMS!!!

Da har jeg betalt MOMS, og står på 0.00 igjen .......Et hardkjør det der altså, også kommer forskuddskatten om 30 dager, så dette blir en tøff tid!!!!!     Det blir atter en moms og en ny forskuddskatt på vårparten, så dette er både tøfft og angstfremkallende, siden forskuddskatten er beregna på hele året, og jeg ikke begynner å tjene penger før i Juli og på høsten... Siden jeg har endel års erfaring nå, så prøver jeg å holde tunga rett i munnen og bare jobber på uten å tenke for mye. Blir ingen champagne og høye heler å se på denne dama, men kom igjen folkens, BRUK BUTIKKEN, for leveringer og innkjøp, så skal jeg prøve å stå for det gode humøret og pågangsmotet!!!!;o)

Det er i motbakke det går oppover!!!!;o)


God klem fra Dronninga av søppel i år 9 på gjenvinningstasjonen på Skoppum!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar