torsdag 9. mai 2019

I dag fikk du kjørt deg Even!!!;o) Fineste gutten i universet!!!!!;o) Det er kjempehyggelig å jobbe med slike gutter, og de er det pokker ikke mange av vil jeg tro?!!!;o) Jeg møter jo faktisk ganske mange mennesker dagelig, men få av din karekter!!!!;o) Håper du kan hjelpe meg igjen, en gang det passer;o) Her er bilder fra en ganske oppryddet butikk, der visse deler av gulvene er vasket, og flere av teppene er ristet i regnet;o) .....og om 4 dager ...så er alle de ledige plassene fyllt opp på ny!!!!;o) ............så, NEI!!!! Jeg skal IKKE slutte. JEG BARE HAR RYDDET!!!!!!!;o)

 Sliten Dronninga av SØPPEL har nå mye bedre plass til å ta imot saker og ting ;o) Blei ganske krøllete etter 7 timer inn og ut av regnværet!!!;o) MEN når det er SÅÅÅ bra, så er det pokker meg verdt både smerte og slitasjer!!!!;o) Vi er klare for både leveringer og handel i ukene som kommer!!!!;o) Kyss og klem til alle som vil ha det!!!!;o)
 Til uka er det rette linjer på bordene også;o) Man får ikke til alt man vil på 7 timer!!!;O)
 Hadde jeg hatt plass, eller en hytte...ja, så hadde jeg tatt dette selv;o)  Ganske kule greier;o)




 Teppene er rista og gulvene vasket, ...etter hva jeg sjøl synes er BRA NOK!!!!;o) Bedre blir det IKKE her i butikken min!!!!;o)


 Denne kista er fra 1700-tallet. Du får den for 2000 kr;o)
 Kista her er fra 1866. Du får den for 2000 kr;o)


Kunne sikkert rydda mye mer, men det får spares til neste opprydding;o)           Uten Even og med god hjelp fra Tien med trucken, så ville jeg antagelig brukt en uke på det vi har gjort i dag!!!;o)



Tusen takk til dere guttane , som har hjelpt meg i denne dag!!!;o) ME LOVE!!!!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar