onsdag 17. juli 2019

I går hadde jeg en fantastisk bra dag på jobben!!!;o) Ikke det at jeg fikk inn så veldig mye penger, men jeg hadde så utrolig mange hyggelige besøk av barn i butikken!!!;o)

En søt litta jente mista veska si i butikken i går, for det var så mye hu måtte gjøre;o) Moren ringte senere og den er selvfølgelig tatt godt vare på!!!;o) Flere andre barn kosa seg også, og fant fine skatter og leker til en rimelig penge. En gutt kom sammen med sin  "bestemor", og de kjøpte en lommebok til å gjøre NARRESTREKER med!!!;o) DET er jo bare rasende festelig!!!Ha,ha,ha!!!! Så var jeg så heldig å få besøk av to unge herrer som hadde eget klubbhus!!! Det hadde først vært dukkehuset til storesøster, så hønsehus og nå var det altså blitt et klubbhus for en ekte norsk GUTTEKLUBB!!!;o) Da jeg spurte om hva klubben handlet om, var de litt vage i berettningen for det visste de ikke helt,-( hvertfall ikke han som ikke hadde vært der på et år nå), men de pleide hvertfall å DELE, og se på film og spille, og DET er da klubb bra nok får en si;o) De handlet inn klokke og litt pynteting, en film og en selfiestang til klubben, og fikk selvsagt ekte klubbpris på innkjøpet!!!;o) Noen dager er bare HÆRLIGE!!!!!....selv om ryddeplanene mine ble så som så...;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar