onsdag 4. desember 2019

Noen onde tunger har kommentert at butikken min har blitt dyr!!!??? Det er IKKE sant. Jeg har 1 stort bord med rariteter og div, som jeg SELVFØLGELIG har priset litt høyere enn resten av butikkens varer. Eller står jeg med de SAMME PRISENE som jeg har opperet med de siste 9 årene!!!!;o) Alt av bruksgjenstander og annet pynte og forbruksting, klær, bøker mm, har nøyaktig den samme prisen som før!!!;o)

Jeg driver et ørlite enkeltmannsforetak. Jeg har INGEN ANNEN INNTEKT enn det som jeg får inn av  salg i min lille butikk, og JA!!!- JEG PRØVER Å TJENE PENGER TIL LIVETS OPPHOLD!!!!;o)
Er du svært uenig på pris, så må du GJERNE ta det opp med meg. Enten finner vi en løsning på det, eller så står jeg på mitt!!!;o) Mener du at jeg er HELT URIMELIG, så forklar meg det gjerne, så kommer vi eventuelt frem til noe, eller jeg kan forklare deg HVORFOR!!!;o) Jeg har drivi i 9 år nå, så saker som er veldig sjeldne koster mere, enn saker som kommer inn ofte.


VELKOMMEN PÅ EN HYGGELIG HANDEL!!!!;O)
GOD KLEM fra DRONNINGA AV SØPPEL!!!!;O)



PS: Gjennom desember vil det komme mere på det "DYRE" bordet...tar litt etter litt og setter ut, ettersom det passer meg!!!!;o) Ellers, så kommer det inn masse annet daglig til butikken, og etter litt snoking i andre bruktbutikker, så ligger jeg på MEGET HYGGELIGE PRISER!!!!;o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar