onsdag 8. januar 2020

Hallo godtfolk, og GODT NYTT ÅR!!!;o) Vi er fint inne i det nye året 2020, og butikken har leveringer hver dag, så til min store fortvilelse må det ryddes en god del igjen!!!;o) I dag tok jeg imot 7 søplesekker med klær, og fikk ikke annen tid til å få ryddet litt oppe i 2. etg og hengt alt pent på plass. Det kommer som vanlig inn endel julepynt nå etter jul, og jeg tok imot en IKEApose full av LP\er ved dagens slutt. Fordi det er så lite plass i butikken nå, så må jeg være kjempestreng med hva jeg tar imot, og digre søplesekker med barneleker, eller store lass med pappesker blir avvist med en gang. Det siste året har jeg også vært nødt til å si nei til utrolig mye glass, pyntegjenstander og porselen. Porselen kastes gratis bak på stasjonen, om det ikke er noe jeg tror jeg får solgt. Spør gjerne!!!!;o) Jeg sier høflig ifra om jeg ikke tar imot, og jeg kan gjerne forklare hvorfor også!!!;o)....og du kan få en klem om det føles kjipt!!!!;o) Jeg driver nå på 10. året....enn så lenge!!!;o) VELKOMMEN TIL EN HYGGELIG HANDEL!!!!!!!;o)

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar