fredag 12. april 2019

Da skal jeg lette litt på trykket for de hemlige greiene som har foregått i butikken nå;o) Det har nemlig blitt nye farger og veldig pent i butikken nå!!!;o) Jeg fikk invilget GRØNNE midler til butikken min av komunen og GRØNT har det blitt!!!!;o) Resten av hva som foregår i huet mitt, kommer jeg tilbake til etter påsken, for DET blir litt mye nå på lørdagsmorgenen;o) Nå skal jeg snart på jobb, også har jeg lang deilig PÅSKEFERIE!!!;o) Butikken er åpen til og med onsdag 17. april, og åpner som vanlig igjen tirsdag 23. april!!!;o) HELE GJENNVINNINGSTASJONEN ER STENGT LØRDAG 20. APRIL. Så lang ferie som dette har jeg ikke hatt på over 8 år!!!!;o) JIPPI!!!!;o) Det er ganske fullt både inne og ute i min butikk nå, men ta kontakt om du har noe å levere, så plukker vi ut det vi tror vi får kan få solgt videre!!!;o) VELKOMMEN!!!!!;o) Og GOD PÅSKE til alle godtfolk!!!!;o)
















 Dette er alt man kan finne ut om en sølvskje fra 1812, ved å gå inn på google;o)
 Evensen i gang med å skru;o)
 Evensen og jeg!!!;o) Vi ønsker VELKOMMEN til det grønne hjørnet!!!;o) Ble sååå fint!!!!;o)





 At det fantes shemaildukker var for for meg ukjent, men sannerlig på sin plass!!!!;o)

Alle påstås å fungere, men trenger en som forstår seg på slikt for å bli helt i gjenge;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar