lørdag 27. april 2019

God lørdagsmorgen folkens!!!;o) Gjenbrukslivet er godt igang på gjenvinningstasjonen og etter hektiske dager før og etter påsken, er butikken nå ganske full!!!! IGJEN,,, ;o) Derfor blir det også nøye valgt hva som kan taes imot for salg pga plassmangel i den lille butikken min;o) Nå ser jeg i avisa, at det er flere skoler, korps og div som ønsker LOPPER til sine loppemarkeder, så jeg håper folk også er flinke til å benytte seg av disse for leveringer etter påskens opprydding!!!!;o) Det er også starta en ny bruktbutikk som heter KONGLA bruktbutikk oppe i holtandalen et sted, som også tar imot!!!;o) Ellers må jeg si det er endel fine ting i butikken her hos meg nå, så det er masse fint å kjøpe, så VELKOMMEN TIL EN HYGGELIG HANDEL!!!!!;o)


 Nå : Med et KENYA hjørne!!!;o) Flott brukskunst fra KENYA!!!!;o)
 Vakker stor rosemalt bolle fra 1854!!!;o)
 1001 natt.....Det er bare å lese seg inn drømmeland;o)

 Hele ruller med trykt fløyel og scotskrutete ullstoff...og digre spoler med heklegarn!!!!;o)

 Alt du kan få lest om KRIGEN,,,!!!!!








Og mye, mye, mye ,mye mer........;o)    VELKOMMEN!!!!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar