torsdag 10. oktober 2019

Det er ganske trollete vær om dagen, ja skikkelig høst, vil noen si!!!;o)

Selv troller jeg meg gjennom videre opprydding og ser ann bygene mellom gangene jeg må ut med det som har blitt søppel og ikke salgbare saker fra butikken. Jeg tar imot nye leveringer daglig og prøver etter beste evne å sortere på løpende bånd. Det er fortsatt LIKE ulovlig og til STOR irritasjon når folk bare setter saker ifra seg på utsiden uten å spørre om det er noe jeg vil ha eller får solgt. I dette været blir situasjonen for meg å skrape våte kasser opp fra bakken....som er fulle av porselen og glass som kanske egentlig bør være sortert av personen selv. Spør: Da får du svar og hjelp på direkten!!!;o) De fleste har til nå forstått hvordan dette foregår, og det er sååå mye bedre for ryggen, nakken og HUMØRET!!!!!!!;o) VELKOMMEN TIL EN DELVIS RYDDIG BUTIKK!!!!;o)
Trollete hilsen fra Dronninga av SØPPEL!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar