onsdag 30. oktober 2019

I dag er det Norsk Nødhjelp-dagen!!!;o)

Denne dagen blir det andre boller for butikkens 2. etg!!!;o) I dag skal nemlig min vakre og flittige datter jobbe for Norsk Nødhjelp, og disse timene skal hun bruke på å få skikk i klær, sko, puter, duker, bøker og div!!!;o) Jeg gleder meg til resultatet!!!;O) Dette kan hun, og det blir alltid veldig bra!!!!;o) Kanskje kan jeg huske å få tatt noen bilder også?!!! Folk synes jeg har mye fint i butikken nå og det er aldri en dag uten nye leveringer av saker. Mange godt voksene folk flytter i mindre leiligheter, og de kommer ofte med litt gøyale saker og ting, noe som tidvis preger vareutvalget i butikken!!!;o) MEN i dag er det ...igjen: RYDDING på dagsplanen!!!!;o)

VELKOMMEN!!! Hilsen Dronninga av SØPPEL!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar