onsdag 21. november 2018

Altså, det har gått så innmari på halv tolv en tid nå. Vet ikke om jeg er trøtt, syk eller drittlei? Kjøpte D-vitaminer i dag og håper det hjelper, for sånn som detta er jo ikke helt greit!!!? Kan ikke huske jeg har reagert på høsten slik, for bare jeg har hatt det varmt og lyst så har det igrunn vært bra nok og faktisk hyggelig med høst og mørketid, men nå har jeg igrunn ikke hatt stort med energi føler jeg, så disse bildene er fra forrige uke...så noe er solgt, nytt har kommet og noe er fortsatt til salgs i butikken;o) Tenkte å ta nye bilder i dag, men det var et mas å ta hånden heeelt bort til kamera og tenke på å gå rundt på beina og trykke med fingrene ;o) Sorry, men sånn er det akkurat nå;o) Ellers er det fortsatt leveringer hver dag, en god del med kunder og lite rydding...for det sparer jeg til når jeg får lyst til det;o)

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar