torsdag 8. november 2018

Full panikk med nytt kassa-apparat i dag!!!;o)

Starta dagen med å hente det nye kassa-apparatet, og satte strax igang med å sette meg inn i det. Til min store skrekk virka ingenting, før jeg innså at jeg hadde fått medsendt 50 ruller med feil kassaruller!!!!;o(   Etter svette, skjelving og litt utskjelling av min kjære, fikk jeg endelig alt på plass og greia igang, men dagsoppgjøret står fortsatt på vent til i morgen. Da ble jeg lova telefonassistanse på oppgjørsknappene, og det skal bli spennende å se den første utskriften av dagsoppgjøret på den nye kassa, etter litt fomling og famling i løpet av dagens nervepirrende utfordring!!!;o)                                                                                Kjæresten fikk nuss på kinnet og en undskyldning kort tid etter frustrasjonsutbruddet mitt, og vi er fortsatt sammen!!!!;o) Jeg er heldig sånn;o)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar