lørdag 14. mars 2020

Jeg var svært nervøs for hvordan denne dagen skulle bli!!!...MEN den gikk strålende bra heldigvis!!!;o)

Da jeg på tirsdag syntes det var en topp ide å ha posesalg i dag, smakte ikke iveren så godt i hjernen min i ettertid!!!!......
Jeg har gjort mitt beste for å roe ned tjolahoppen rundt salget på bloggen min og facebook, og fikk endel å tenke på når det gjaldt tiltak generelt sett ved å drive butikk i disse tider.
Tiltak er iverksatt, og er møtt med god forståelse av besøkende til butikken. Det har på det meste vært 5 personer inne i butikken av gangen i løpet av denne dagen, og i alt hadde jeg 18 betalende kunder. Det var ikke alle som brydde seg om posesalget, men noen poser gikk da med, blandt annet fikk en far og datter med seg en full pose DVDer til en hyggelig isoleringsituasjon!!!;o)...ellers gikk det et par sykler, en stol og noen utemøbler;o)
Jeg har lagt plastduk over disken, som lett lar seg holde ren med desinfeksjonsvæske, og har tørket håndtak og terminal kontinuerlig i løpet av dagen. Alle kunder har tatt på seg engangshansker før de har kommet inn i butikken og dette har skjedd helt naturlig og uten problemer;o) Dette vil være fast prosedyre så lenge butikken er åpen.
JEG ER UTROLIG TAKKNEMLIG FOR AT ARBEIDSDAGEN NÅ ER OVER, OG AT DET GIKK SÅ FINT!!!!!;O)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar