fredag 13. mars 2020

Kjære godtfolk!!!;o) Takket være grep gjort av staten er ikke lenger situasjonen med forskuddskatt så prikær lenger. DET løser litt på stive skuldre for en liten bedrift som min. MEN jeg har fortsatt ingen annen inntekt enn fra butikken min, så jeg holder åpent til annen beskjed blir gitt, så lenge kroppen holder.

Friske folk er velkommen til min lille butikk, men i disse tider med CORONA som epedemi må jeg ha noen tiltak iverksatt.

1. Det blir ikke lov å være mer enn 10 personer inne i butikken av gangen.
2. Personer som er i butikken bør holde en avstand til hverandre.
3. Alle får utdelt engangs-hansker. Jeg har str M og XL.
4. Jeg desinfiserer terminal og dørhåndtak flere ganger gjennom dagen.
5. Folk som er snufsete blir bedt om å forlate butikken!!!

Flere av de store gjenbruksbutikkene er stengt. Jeg kan IKKE ta imot alle varer som var beregnet for disse. Du spør meg om å se hva du har, så plukker jeg ut det som jeg tror jeg kan få solgt. Jeg tar IKKE imot store partier med varer. Det har hverken jeg eller butikken kapasitet til.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar