mandag 3. august 2020

Det var bra med folk i dag!!!!;o)

Tusen takk til alle som tok turen innom butikken min i dag!!!;o)
Takk for alle gode ord og lykkeønskninger!!!;o)

Jeg kjenner på en god blanding av litt vemod, men også en god følelse av å ha tatt en god beslutting for mitt videre liv, som bare ELISABETH!!!;o)

I 10 år har jeg nå vært DRONNINGA AV SØPPEL, og hva mitt neste kall blir, vet ingen...heller ikke jeg;o)

Mette leverte nøklen sin i dag...og DET var vel det rareste med denne dagen.....
Hun har vært ved min side nesten hele tiden, og måttet takle min vingling og ubesluttsomhet i alle disse åra, MEN hu har pokker meg stått i det, i vær og vind, og i min frodige tempererte måte å være på...for å si det pent!!!Ha,ha,ha!!!!....og vi er fortsatt venner!!!!;o)

Det er fortsatt mye i butikken, og jeg håper den,,, og jeg...;o) ...blir godt besøkt i uka som kommer.

Jeg regner med å stenge for resten av  mitt liv etter 2 uker. Og jeg kan gå videre med flagget til topps, for faan å jeg har gitt av meg selv disse årene. Det har vært full pupp år etter år, og nå sa det stopp i hjernen og i kroppen min!!!;o)

Det er MASSE KLÆR i 2. etg, og alt går i posesalg for 50 kr!!!;o)

VELKOMMEN!!!!;o) Hilse Dronninga av søppel...et par uker til!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar