lørdag 22. august 2020

I GÅR VAR DET ET NYTT BESØK, FRA DEN MYSTISKE BOKMANNEN, OG HANS HJELPERE!!!!;o)

I går ryddet, knuste og brakk vi fra hverandre restene av Tandes gjenbruksbutikk!!!
Den MYSTISKE bokmannen og hans hjelpere var til stor hjelp, og med ENORM energi ble restene etter det som var en butikk historie!!!;o)

10 år er over!!!!

Jeg vil takke med 10000 klemmer til alle som har bidratt med leveringer og handel gjennom disse årene!!!!;o) ;o) ;o)

Nå er lokalet tomt og eventyret slutter her.

Takk til alle faste og løse kunder. Jeg har nå gitt JERNET i 10 år, og mitt liv har fått en ny retning. Takk for alle lykke lykkeønskninger, og fiktive og vikelige klemmer!!!!;o)

Jeg er nå 48 år, og lurer fortsatt på hva jeg skal bli når jeg blir stor!!!!!;o) ;o) ;o)


Siste klem fra DRONNINGA AV SØPPEL!!!!!!!!;o)
 Den MYSTISKE bokmannen, hvis identitet aldri har vært avslørt!!!;o)
 Før vi er ferdige..........men akk så tomt....
 Bakrommet er ikke lenger det det var nei,,,,;o)
 Bjørn Erik er innom for å skue. Han kommer nok til å savne butikken han også vil jeg tru!!!!;o)
 Her er ennå mye igjen, men så glemte jeg å ta bilder etter at alt var vekk da......;o)
 Alle klærne og skoa, ble hentet av Norsk Nødhjelp, så vi hadde kun bøker og litt annet smått å rydde oppe!!!!;o)
 Litt av 10 års historie rives av disken, som har vært gjenstand for alt av humor og beskjeder, ønsker og huskelapper opp igjennom....;O)
 Lag på lag med 10 års historie!!!;o)
 Nesten tømt og tomt!!!!.....;o)
 Bokmannens MYSTISKE hjelper viser muskler, og dæven som jeg har hatt behov for dem nå!!!!;o)
En siste hilsen fra DRONNINGA AV SØPPEL!!!!!
THE END:::::..................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar