onsdag 12. august 2020

I går ble det storopprydding i butikken, men det er fortsatt saker igjen til salg!!!;o) 50 kr for poser og møbler, bilder og annet!!!;o)

Har begynt å ta ut tepper og møbler nå, så støvet har danset!!!;o) Finner stadig ting og tang under border og benker, og fortsetter ryddinga så langt jeg orker i dag.

VELKOMMEN!!!;o)

Jeg skulle tatt bilder i går, men det glemte jeg i farta. Det er ganske rart og tomt i butikken nå, i forhold til hvordan den har sett ut i alle disse årene...;o)

Allikevel på tross av gode ord og at mange vil komme til å savne meg, så har det ikke vært 1 min, som jeg har tvilt på besluttingen jeg har tatt om å legge ned!!!;o)

Tusen takk til alle dere som har vært oppe på posesalg, og som har støttet opp under avslutnings prosessen her. Det har vært både fint, tårevått og gledelig!!!!;o)

Det vil også i dag være 50 kr salg på poser og møbler!!!!;o)

Hilsen hu som snart ikke lenger er DRONNINGA AV SØPPEL!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar