søndag 15. mars 2020

KUN 5 PERSONER I BUTIKKEN AV GANGEN.

Fra mandag 16. mars innskrenker jeg litt mere. Kun 5 personer i butikken av gangen. Alle får engangs-hansker ved ankomst og må holde avstand fra andre kunder.
Jeg er selv redd for å bli smittet og håper alle tar ansvar i denne virkelige uvirkeligheten vi nå er en del av.
Selv tar jeg dette veldig alvorlig, samtidig som jeg også er avhengig av den inntekten som butikken min kan gi meg og mine barn.
Vi følger med på nyhetene og følger de retningslinjer som blir gitt.

På lørdag var det tidvis veldig mange mennesker på gjenvinningstasjonen for å kaste søppel. Selv om dette er i friluft håper jeg folk tar sitt ansvar på alvor, og ikke kommer om de er i karantene eller er syke.
Vi som jobber der oppe har også familie og ansvar overfor disse i privatliv og i forhold til at de har andre jobber enn oss.

Når det gjelder leveringer vil jeg ta beslutninger fortløpende som vanlig, men med færre kunder og liten butikk vil det være extra begrensninger....

Jeg tar livet dag for dag, det er ikke annet å gjøre, men prøver å holde åpent så lenge det lar seg gjøre.;o)

VELKOMMEN!!!!!;o)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar