tirsdag 17. mars 2020

NÅ ER BUTIKKEN HELT STENGT PÅ UBEGRENSA TID::::: desverre....

Jeg tenkte igrunn at jeg skulle TYNE kropp og sjel gjennom 6-dagersuker så langt det lot seg gjøre, MEN da jeg opplever at folk kommer for å sortere søppel NÅR de er bedt om å være i karantene, så føltes det plutselig litt drøyt å tenke på penger...
Jeg ønsker IKKE å være det leddet som har gjort kundene mine, barna mine, arbeisdskollegaene mine eller meg selv til en smittekilde for Coronaviruset.
I dag har jeg ryddet opp utenfor butikken og aner ikke når jeg kan åpne igjen på forsvarlig vis.
Jeg skulle GJERNE hatt pengene, men ikke for enhver pris...
Selv har jeg tatt pandemien på alvor, og satt inn tilltak for hvordan jeg kan drive butikken trygt, men når folk gir BLANKE FAAN, så tar levebrødet mitt og jeg en pause...
Jeg kan rett og slett ikke stå der og fundere på om det er en smittet person som har ryddet i skapene pga kjedsomhet....og ønsker å levere.....Det gjør meg faktisk ganske usikker og sint!

I forhold til at jeg skulle legge ned butikken min?.... NEI!!! Jeg åpner når kropp og Norge er på stell igjen. Slik som situasjonen nå er i Norge og verden, så holder jeg på jobben min på tross av at det kan være tøfft å drive egen bedrift. Det ligger ikke for meg å ikke ha noe å gjøre, eller å gi opp generelt sett.....
JEG ER VELDIG GLAD I DE FLESTE MENNESKER, men forundres over dårskap hos noen....

Selve GJENVINNINGSTASJONEN på Skoppum har tatt noen grep i forhold til å redusere smitte av Coronaviruset. Det er kun 10 biler som kommer inn på området av gangen og jeg håper folk kommer dit med NØDVENDIGE æ





rend og FOLKEVETT!!!!;o) Betal med kort, og IKKE UTSETT GUTTANE FOR SMITTE!!!!!! De har alle sammen en familie, og DU vet ikke hva de tåler.


Dette var litt av en TALE, men det synes jeg faktisk var på sin plass!!!;O) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar