torsdag 12. mars 2020

VELDIG VIKTIG BESKJED!!!!!!!

Det som virket smart i går, er ikke like sikkert smart i dag.
I dag ble skoler og andre offentlige steder stengt pga faren for og begrensningen av coronaviruset.
Det er VELDIG VIKTIG å ha fått med seg!!!!

Gjennvinningstasjonen er fortsatt åpen, og det er min butikk også, samt matvarebutikkene.
Posesalget vil gå som planlagt på lørdag, MEN!!!!....JEG REGNER MED AT FOLK TAR EGNE FORHÅNDSREGLER!!!!

Er du spesielt sårbar for smitte så bør du i all grunn holde deg unna folk og ta egne forhåndsregler. Er du i faresonen for å være bærer av smitte, så bør du holde deg langt unna folk. Du kommer IKKE på handletur med sykdom. Du utsetter IKKE folk for fare. Dette håper jeg er en normal holdning hos folk. Det håpet jeg også da jeg selv var i matvarebutikken i dag, og når jeg står på jobb.













En tur til bruktbutikk er IKKE livsnødvendig. Det er ikke noe man gjør med død og liv som innsats.

SALG FRA TANDES GJENBRUKSBUTIKK er IKKE for å tilfredstille DINE BEHOV!!!, det er for at JEG SKAL TJENE PENGER!!!!;o)

Ærlig talt, SÅ JÆVLA BILLIG ER DET DA HELLER IKKE!!!!!;O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar