tirsdag 10. mars 2020

POSESALG FRA HELE BUTIKKEN PÅ LØRDAG!!!;o)

200 kr pr pose, og fyll den med alt som går i en pose!!!;o)
Våkna med meg selv i morges med trynet i en kaffekopp og Gjengangeren på telefonen!!!.....Og det var JEG som ringte dem!!!;o)
"HEI! Jeg står rett foran årets første forskuddskatt og har ikke penger nok!!! Tenkte å ha posesalg fra butikken på lørdag, og vil gjerne ha litt oppmerksomhet!!!" 
Tja....litt impulsivt må vite, men siden jeg har vokst opp med meg selv, så kom det jo ikke som et sjokk akkurat!!!;o) Såvel, da er det bare å gønne på da, og FULLFØRE LØPET!!!;o)
Derfor blir det altså POSESALG PÅ LØRDAG til 200 KR pr POSE!!!;o) Dette gjelder HELE butikken; klær, sko, lydbøker, CDer, LPer, pyntegjenstander, rariteter, krystallkaraffler, PP-serviser, Rørstrand, duker, leker, smykker, figurer mm!!!!;o)

Dette er IKKE for å bli kvitt ting, eller rydde i butikken. Dette er FORDI JEG PRØVER Å TJENE PENGER!!!!;o) Dere vil kunne gjøre GODE KUPP, og jeg vil forhåpentligvis få en del handlende kunder og tjene inn litt penger til forskuddskatten!!!!;O)
Impulsiv og desperat er vel ikke den beste kombinasjonen, men det skaper vei i vellinga får en håpe!!!;o)

Ting som blir levert i løpet av dagen vil IKKE være endel av pose-salget. Dette er fordi jeg gikk på en smell sist og endte med å selge bestikk i sølv til 12 personer for 50 kr.....









 I mellomtiden frem til lørdag, kan jo mye skje, noe blir forhåpentligvis solgt og nye varer vil fylle bordene!!!;o) Sist jeg hadde posesalg, trodde folk det kun var fra ett bord, og ble rimelig overraska over at det faktisk var fra hele butikken!!!;o) Slik blir det denne gangen også, så det er bare å komme og bli rasket over!!!!;o)

1 kommentar:

  1. Du kan alltids sette ned forskuddskatten, https://risanger.no/regnskap/naringsdrivende-redusert-eller-null-forskuddsskatt

    SvarSlett