onsdag 3. oktober 2018

Brrr, nå begynner det å bli kaldt gitt!!!!;o) Ble et hyggelig besøk av Tønsberg blad i går, så nå kommer det en snutt om Tandes gjenbruksbutikk i boligsidene til avisa neste onsdag om jeg fikk med meg rett info;o) Ble ellers en rolig dag i kaldt regnvær, med nye leveringer og hyggelige kunder som snakket varmt om butikken min!!!;o) I dag er det SOL!!!!;o) VELKOMMEN!!!!!;o)





















Noen lurte på hva jeg gjorde med sellerien. Jeg putta den på olje med med pepper, laubær og cayennepepper, så skal den stå og trekke en stund, og uten at jeg har kjennskap til resultatet...så håper jeg det kan bli en litt frisk spaicy olje over poteter eller salat en dag;o) Jeg bare prøver meg frem. Er deilig å stå på kjøkkenet til radio når man er sliten i huet;o) Beste som finnes!!!;o) PS: Det er ikke alltid prosjektene mine blir like vellykket da;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar