onsdag 31. oktober 2018

NYTT KASSA-APPARAT ER NÅ I BOKS!!!!;o)

Kjære alle sammen, venner og kunder og andre engasjerte bidragsytere, et nytt kassa-apparat er nå i boks. 40 mennesker har bidratt, med mye og mindre, og tilsammen har det nå blitt 4757 kr til ny godkjent kasse i Tandes gjenbruksbutikk.
Dette var utenfor min kontroll og overhode ikke noe jeg har bedt om eller ønsket, men flere har altså gått i bresjen for en innsamling til dette, og det har dere fått til også;o)
Jeg må jo bare takke så mye og jeg bukker og neier!!!;o)
Detta har vært JÆVLA FLAUT, det må jeg få lov å si, og jeg kommer nok ikke til å tørre og klage på noe mer i fremtiden. MEN nå har det seg altså slik at nytt lovlig kassa-system-apparat i Tandes gjenbruksbutikk ER SPONSET AV KUNDENE SELV!!!!!;o)
Jeg har sendt alle bidragsytere en fiktiv rose som takk;o)
Nå må dere HJELPE MEG Å STOPPE DETTE IGJEN, for nå er planen om å hjelpe kommet i mål!!!!
Jeg kan jo ikke annet enn å takke og smile, det er faktisk ganske rampete gjort, på en velment måte;o)
Nå skal jeg bestille ny kasse, også må jeg begynne å rydde butikken igjen for å se om jeg får gjort det litt greit før jul...;o)

Altså en skikkelig god klem og stor takk til alle som har engasjert seg, fra en brydd og ganske flau DRONNING AV SØPPEL!!!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar