onsdag 17. oktober 2018

Ja, altså i dag har jeg hatt besøk i butikken av så utrolig mange nye fjes!!!;o) Dette er virkningen etter at tønsberg blad og Samler og Antikk har latt meg få være så heldig å få opptre i deres spalter!!!!;o) Mange kom fra Tønsberg og Nøtterøy også fikk jeg også besøk fra Skjedsmo og Drammen;o) Ønsker selvfølgelig disse og mange fler hjertelig velkommen tilbake!!!!;o) At jeg blir litt flau over alt som detter ut av kjeften min i strie strømmer og lite flatterende bilder med dobbelthaker og lampeskjerm prøver jeg å undertrykke følelsemessig i bytte mot slik oppmerksomhet!!!!;o) Det lønner seg og by litt på seg selv!!!!;o) Vonde knær og bra kasse på slutten av dagen setter en god balanse på denne helt vanlige onsdagen på gjennvinningstasjonen på Skoppum!!!!;o) VELKOMMEN til gamle og nye kunder!!!!;o)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar