torsdag 11. oktober 2018

I går fikk jeg et ferskt og blankt Samler og Antikkbørsen i postkassa, og kunne glede meg over en fantastisk fin omtale i bladet!!!!;o) Atle Kildebo, redaktør i denne "gjenbruksbibelen" har gitt meg plass både på forsiden, i lederen og i 4 fargerike sider inne i bladet!!!!;o) Må si jeg føler meg heldig, også blir det jo selvsagt spennende å se om det dukker opp endel nye kunder da selvfølgelig. En drahjelp butikken virkelig har brukt for gjennom tøffe vintermåneder!!!!;o) Jeg neier pent og utroper et stort TAKK til Atle og det flotte bladet hans!!!!;o)







Jeg regner med at bladet vil være i salg i butikkene fra tirsdag av;o) Det er et fint blad med tingenes historier, veiledende priser på brukt og antikk, og annonser med salg og forespørsler etter div gjenstander bakerst i bladet;o) Et absolutt "bør ha"-magasin for samlere og andre intresserte!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar