mandag 1. oktober 2018

Hei folkens!!!;o) I morra kommer visst Tønsberg blad for å skrive om butikken i forbindelse med bolig og grovinnsamling, om jeg fikk det med meg rett i morges;o) Nå har det seg slik at jeg kjøpte 18 kokosboller på MENY i stad...(16, nå etter at jentene mine så dem...;o) ) så de 16 føste kundene som kommer i morra og bidrar til å gjøre dagen hyggelig og blid, får KOKOSBOLLE!!!!!;o) Mer artig enn det blir det neppe!!!!;o)

Ja, atså detta med kokosbolle var bare no litt impulsivt siden de lanserte noe nye greier, men hvorfor ikke gjøre litt ut av alt så godt det lar seg gjøre!?!!!!!;o) Juhuuu!!!!!;o) ......hadde det vært NEGERBOLLE, så kunne jeg ikke laga no høss med det, for da ville det blitt tatt opp feil, men det forstår jo alle.

Kom på skattejakt og ta med godt hummør!!!!;o) Altid litt kleint å stå aleine i slike veldig alvorlige intervjuer med avis;o) Hilsen Dronninga av søppel!!!!;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar