fredag 19. oktober 2018

Jeg kjenner jeg er ganske oppgitt og forbanna på staten nå!!!! Nytt påkrevd kassasystem i alle butikker?!!!! HVORFOR DET?

Jeg betaler 25 prosent MOMS på alt salg, jeg betaler arbeidsgiveravgift og skatt. Jeg har betalt over 800 kr i mnd for å ha terminal i butikken og det siste året har jeg måttet begynne å betale over 400 kr mnd for BRUK AV BANK!!!!

Det er liksom ikke grenser hvor mange som skal ha av det jeg jobber for, og fra STATENS side er de nye kassasystemene blitt til for å hindre bløffing av kroner på et eller annet vis, men hva med meg da?

Jeg har jo lyst å anmelde STATEN for RAN PÅ HØYLYS DAG!!!! Hvor i pokker mener de at jeg skal få penger til å betale dette nye systemet med? Det koster jo MANGE TUSEN kroner å oppgradere seg!!!! Det må da finnes lover mot slikt? Det er jo faan ikke rart småbedrifter går KONKURS!!!!!

GRRRRRR. Måtte bare få sagt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar